Przejdź do treści
.

                                               

POLITYKA JAKOŚCI

     Przedmiotem działalności PRIME TECHNICAL SERVICE jest: wykonywanie prac w zakresie remontu, naprawy, regeneracji i modernizacji środków transportu morskiego oraz remontu obiektów lądowych. Naprawa i serwis systemów hydrauliki siłowej , elektryki i mechaniki na urządzeniach off-shorowych  i linii produkcji. Dokładamy wszelkich starań by wykonywane przez nas prace sprostały wysokim wymaganiom naszych Klientów. 

Każda wykonana przez nas usługa jest naszą wizytówką w tym celu :

 

  • PRIME TECHNICAL SERVICE świadomie i odpowiedzialnie kształtuje skuteczność systemu zarządzania jakością, zapewniając odpowiednie środki, zasoby ludzkie, infrastrukturę funkcjonowania procesów do osiągania zamierzonych wyników.

  • Rozpoznajemy potrzeby klienta, szukamy najlepszych rozwiązań spełniających jego oczekiwania oraz monitorujemy poziom jego zadowolenia.

  • Prowadzimy ciągły nadzór nad realizacją wyrobów i usług na wszystkich etapach, sprawdzając osiągane cele jakościowe, terminowe i ilościowe.

  • Zatrudniamy personel o specjalistycznej wiedzy, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych oraz dbamy o rozwój i podnoszenie kwalifikacji pracowników.
    Dążymy do podniesienia świadomości pracowników firmy w zakresie ważności swoich działań i ich wpływu na osiąganie założonych celów. Określamy wiedzę niezbędną do funkcjonowania procesów i jej utrzymywanie.

  • Stosujemy nowoczesne techniki zarządzania przedsiębiorstwem mające na celu zwiększenie efektywności, zmniejszenie ilości reklamacji oraz precyzyjne określenie odpowiedzialności i uprawnień kierownictwa każdego szczebla, mających wpływ na jakość świadczonych usług.

  • Monitorujemy zmiany w zakresie wymagań przepisów, norm i innych regulacji, aby świadczone przez nas usługi były z nimi zgodne.

  • Prowadzimy analizę dostawców zewnętrznych, aby nabywane wyroby (lub produkty) i usługi spełniały nasze wymagania. 

  • Ciągłe doskonalenie wdrożonego Sytemu Zarządzania Jakością, w tym z punktu widzenia ustanowionej Polityki Jakości pod względem odpowiedniości i wspierania jej strategicznych kierunków.

  • Stosujemy rozwiązania techniczne, technologiczne i organizacyjne umożliwiające ograniczanie uciążliwości procesów u źródła.

  • Zapewniamy by realizacja usług prowadzona była w warunkach przyjaznych i bezpiecznych dla człowieka,

 

Wdrażając, utrzymując i doskonaląc z system zarządzania jakością według norm 
PN-EN ISO 9001:2015, potwierdzamy wiarygodność podejmowanych przez nas działań i uzyskiwania zamierzonych rezultatów.