POLITYKA JAKOŚCI
Przedmiotem działalności PRIME TECHNICAL SERVICE jest: wykonywanie prac w zakresie remontu, naprawy, regeneracji i modernizacji środków transportu morskiego oraz remontu obiektów lądowych. Naprawa i serwis systemów hydrauliki siłowej , elektryki i mechaniki na urządzeniach off-shorowych i linii produkcji. Dokładamy wszelkich starań by wykonywane przez nas prace sprostały wysokim wymaganiom naszych Klientów.
Każda wykonana przez nas usługa jest naszą wizytówką w tym celu :
PRIME TECHNICAL SERVICE świadomie i odpowiedzialnie kształtuje skuteczność systemu zarządzania jakością, zapewniając odpowiednie środki, zasoby ludzkie, infrastrukturę funkcjonowania procesów do osiągania zamierzonych wyników.
Rozpoznajemy potrzeby klienta, szukamy najlepszych rozwiązań spełniających jego oczekiwania oraz monitorujemy poziom jego zadowolenia.
Prowadzimy ciągły nadzór nad realizacją wyrobów i usług na wszystkich etapach, sprawdzając osiągane cele jakościowe, terminowe i ilościowe.
Zatrudniamy personel o specjalistycznej wiedzy, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych oraz dbamy o rozwój i podnoszenie kwalifikacji pracowników.
Dążymy do podniesienia świadomości pracowników firmy w zakresie ważności swoich działań i ich wpływu na osiąganie założonych celów. Określamy wiedzę niezbędną do funkcjonowania procesów i jej utrzymywanie.Stosujemy nowoczesne techniki zarządzania przedsiębiorstwem mające na celu zwiększenie efektywności, zmniejszenie ilości reklamacji oraz precyzyjne określenie odpowiedzialności i uprawnień kierownictwa każdego szczebla, mających wpływ na jakość świadczonych usług.
Monitorujemy zmiany w zakresie wymagań przepisów, norm i innych regulacji, aby świadczone przez nas usługi były z nimi zgodne.
Prowadzimy analizę dostawców zewnętrznych, aby nabywane wyroby (lub produkty) i usługi spełniały nasze wymagania.
Ciągłe doskonalenie wdrożonego Sytemu Zarządzania Jakością, w tym z punktu widzenia ustanowionej Polityki Jakości pod względem odpowiedniości i wspierania jej strategicznych kierunków.
Stosujemy rozwiązania techniczne, technologiczne i organizacyjne umożliwiające ograniczanie uciążliwości procesów u źródła.
Zapewniamy by realizacja usług prowadzona była w warunkach przyjaznych i bezpiecznych dla człowieka,
Wdrażając, utrzymując i doskonaląc z system zarządzania jakością według norm
PN-EN ISO 9001:2015, potwierdzamy wiarygodność podejmowanych przez nas działań i uzyskiwania zamierzonych rezultatów.